Schade!!!!

Voor alle kleine dingetjes ;-)
Damnbit

Schade!!!!

Berichtdoor Damnbit » 09 okt 2014, 19:38

Hey allemaal,

Vanmiddag onderuit gegaan, foto's volgen nog.

Een boer had zijn rotzooi niet opgeruimd, sterker nog hij had het erger gemaakt, klei met een beetje water weghalen zorgt idd voor een spiegelglad oppervlakte, ik had geen schijn van kans.
Snelheid was laag maar toch wel schade, daar heb ik jullie hulp ff nodig.
Motor is nl afgesleept, lekte mi koelvloeistof, r-kap beschadigd, rem krom, voorspatbord ingescheurd, de de crash-slider wel die is totaal krom, daardoor, vermoed ik, lekt de motor ook.

Waar in de omgeving van Wijchen kan ik cd motor als beste naar toe laten brengen, graag jullie reactie.

Ik ga zo naar t ziekenhuis, volgens mij gekneusde ribben, maar heb ook last van mijn rug.

Gr. Dambit
Per 09-10-2014 >>> Clayslider!!!

f2ride2001

Re: Schade!!!!

Berichtdoor f2ride2001 » 09 okt 2014, 19:40

Damnbit schreef:Hey allemaal,

Vanmiddag onderuit gegaan, foto's volgen nog.

Een boer had zijn rotzooi niet opgeruimd, sterker nog hij had het erger gemaakt, klei met een beetje water weghalen zorgt idd voor een spiegelglad oppervlakte, ik had geen schijn van kans.
Snelheid was laag maar toch wel schade, daar heb ik jullie hulp ff nodig.
Motor is nl afgesleept, lekte mi koelvloeistof, r-kap beschadigd, rem krom, voorspatbord ingescheurd, de de crash-slider wel die is totaal krom, daardoor, vermoed ik, lekt de motor ook.

Waar in de omgeving van Wijchen kan ik cd motor als beste naar toe laten brengen, graag jullie reactie.

Ik ga zo naar t ziekenhuis, volgens mij gekneusde ribben, maar heb ook last van mijn rug.

Gr. Dambit

Pffffff Sterkte zeg! :(

TIP: probeer zoveel mogelijk foto's te maken om te proberen je schade te verhalen!
Hij heeft namelijk een plicht de rijbaan begaanbaar achter te laten!

Suc6 Marc
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

polthergeist
Contacteer:

Berichtdoor polthergeist » 09 okt 2014, 20:19

Thats sucks!! Sterkte met het herstel van jezelf en je bike. En idd wat marc zegt fotos doen heel veel.
2 fast 2 live, 2 young 2 die

Hellbender

Berichtdoor Hellbender » 09 okt 2014, 20:42

Vandaag nog met de vrouw over gehad, toen we met ons koekenblik achter zo'n 'dirt'tractor hingen...

'Kijk en daar vallen we dus door' terwijl ik wees naar de klodden drek die die kemel achter zich liet vallen...

Foto's maken, idd en als je weet wie het was, verhalen via de verzekering. Hopelijk heb je de flikken laten komen, vaststellingen doen en PV opmaken... Helpt achteraf om te verhalen, enfin het is de enige manier hier in Belgie om dat te doen...

Sterkte man.. En beterschap...

Damnbit

Berichtdoor Damnbit » 09 okt 2014, 21:59

Kom net uit t ziekenhuis, idd verwacht men op zijn minst gekneusde ribben.
Goed in de gaten houden, morgen de "ergste" dag zegt de dokter, daarna moet het minder worden, zo niet dan terug en foto's laten maken.

Direct na t ongeval ook politie laten komen.
Er waren ook diverse getuigen, daar het ik gegevens van en door diverse mensen zijn er foto's gemaakt.
Ook kwam er een wethouder langs die er werk van ging maken?, politiek standpunt of goed streven, aan t einde zien we het resultaat wel.

Het was ook zo zo glad dat zelfs auto's aan het glijden waren?

Tijdens t onderuit gaan luidkeels in mijn helm lopen vloeken, t was zo'n mooie en nette bike, was er echt trots op, en dan dit, was en ben er echt ziek van. : :evil: :doubt: : :evil:

Goed schade zo ver:
Eigen helm met schade
2e helm, in rugzak, met schade
Rugzak met schade
Motorpak heeft nu 2 slijtplekken, en zit onder de klei
Voorspatbord gescheurd
Achterrem krom
Rechter kap beschadigd
Crashprotecter geheel verbogen rechts, en een eind "ingesleten"
Wie weet wat voor schade achter het cover hij heeft veroorzaakt?
Krassen op de hump
Vloeistoffen die lekken, volgens mij koelvloeistof
Rechter spiegel zwaar bekrast
Gewei??? Nog geen idee
Rechter clipon krom
De rechter uitlaat ingesleten op de hoek
Waarschijnlijk ook de rechter uitlaatbocht bekrast en beschadigd

En dan nog de persoonlijke schade.
Zou na volgende week met mijn zoontjes gaan kamperen, dat gaat hem niet worden.
Last van mijn hele rechter zijkant ivm kwetsuur ribben, en last van mijn onderrug.

Man, en dat door een "onschuldige" glijpartij met ca. 25kmh

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 10 okt 2014, 08:27

Jeetje man, dat sucks big time!
Iig wel een goede zaak dat er al zoveel mensen / politie bij is gehaald. Dat gaat je zeker wel helpen met het verhalen van de schade via de verzekering.
Beterschap toegewenst man! Hopelijk houd je er uiteindelijk alleen nog een beschadigde ego aan over.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Andrew82

Berichtdoor Andrew82 » 10 okt 2014, 09:58

Jeetje balen zeg, gelukkig geen ernstige kwetsuren!

Gelijk je rechtsbijstand opzetten, uitzoeken welke boer dit zo achtergelaten heeft en letselschade advocaat op de zaak :-"

Damnbit

Berichtdoor Damnbit » 10 okt 2014, 20:29

En hier enkele foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 10 okt 2014, 21:04

WTF.................
Lijkt wel een offroad pad man....... Die Boer moet zeker aansprakelijk gesteld worden, dat kan toch niet zo.......... :-&
Denk dat het met je brommer wel goed gaat komen trouwens. Zo op het eerste oog lijkt het mee te vallen.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Hellbender

Berichtdoor Hellbender » 10 okt 2014, 21:14

Wow, man... :shock: Dat zijn geen klodjes drek meer, da's een modderpoel... Als je weet welke boer, dan heeft ie het waarschijnlijk vlaggen... Dit is volstrekt ontoelaatbaar en gevaarlijk, zelfs voor koekblikken, laat staan (gemotoriseerde) tweewielers...

Bike komt wel weer in orde en kan je weer wat upgraden. Goed opschrijven wat allemaal kapot is en voor de schadeclaim al eens op https://www.motorcyclespareparts.eu/ kijken naar de kostprijs van de onderdelen...

Damnbit

Berichtdoor Damnbit » 13 okt 2014, 20:21

De TilleR vandaag af laten leveren, maar gewoon thuis.
Hij heeft hem netjes in de tuin gezet, ivm gekneusde ribben kan ik hem niet handelen. :(

Daarna de TilleR maar voorzichtig met warm water en een sopje enigszins schoongemaakt, kan ik beter zien wat er aan de hand is.

Schijnt mee te vallen, maar toch:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar afwachten naar de lekkage, alhoewel ik vermoed dat deze komt omdat de crashslider nogal verbogen is, de kap door de druk daar ook is gescheurd, en het koelvloeistoftankje direct daar achter zit.
Demontage zal meer uitwijzen.

loebassie
Contacteer:

Berichtdoor loebassie » 13 okt 2014, 21:24

Ik vindt het serieus meevallen!

Blijft køt natuurlijk.. Maar schade is best te overzien
TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior

Damnbit

Berichtdoor Damnbit » 13 okt 2014, 21:47

Hey Lb,

Ben ik helemaal met je eens, maar t was zo'n net beestje, ik wil hem graag ik die staat of beter terug krijgen.
Schijnbaar heeft de gladheid van de klei, in combinatie met de crashprotector, uiteraard de lage snelheid niet vergeten, de schade toch redelijk goed beperkt, en ja de kappen van de TilleR zijn redelijk dik en stevig.

Ik wil hem niet gaan modden tot in het extreme, slechts enkele praktische dingen, tzt een pc3, en een nette uitlaatset,
De andere vormen, wel eenvoudigweg wil ik daar t geld niet aan uitgeven, iets van tering en nering heeft er ook nog mee te maken.
Plus als iedereen aan t modden slaat heb ik de uitzondering :D

Mijn pak en helm zijn er minder aan toe, dus die verdienen ook nog aandacht, vv wellicht wel, nadat ik weer zonder pijn iets kracht kan zetten aan de rechterzijde.

Gr. Damnbit

Damnbit

Berichtdoor Damnbit » 15 okt 2014, 12:55

Gisteren contact gehad met een letselschadeadvocaat, dit werd mij door mijn verzekering ook geadviseerd.
Hij zag er een zaak in met voldoende grond om tot een goed einde te brengen, maar t zou wel een zaak worden die lang zou duren, geschat minimaal 3/4 jaar.
Dit vanwege het aspect dat een van de tegenpartijen de gemeente is, deze blijven lastig, heeft schijnbaar iets te maken met eigen verantwoording nemen. :lol:

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Ik richt me maar even op het eigen herstel, slapen gaat met pijnstillers, maar zodra deze uitgewerkt zijn wordt je wakker, en das meestal te vroeg :s

Daarna zal ik de motor maar weer up en running maken, naderhand dan maar weer in optima vorma gaan brengen, als de centjes er zijn.

Gr. Damnbit

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 19 okt 2014, 20:45

Ligt het aan mij, dat was toch geen plek om je te laten verassen door modder? Het ziet er aan alle kanten smerig uit, zo lijkt het althans op de foto. Verder zie ik bordjes met modder. Vind het nogal wat om gelijk een ander de schuld te geven. Doorgaans doen boeren hun best de boel aan kant te houden. Dat vind ik al heel wat als je ziet hoe hun product prijzen onder druk gezet worden door de supermarkt waar iedereen voor zo min mogelijk aardappels wil kopen..
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Terug naar “TL Algemeen”