Groupbuy chain adjusters PSR op TLPlanet

Voor alle kleine dingetjes ;-)
Hellbender

Groupbuy chain adjusters PSR op TLPlanet

Berichtdoor Hellbender » 24 jun 2014, 08:24

Mannen,

als er nog mensen zijn om chain adjusters aan te schaffen, er is momenteel een groupbuy voor PSR-chain adjusters opgestart op TL-planet.

http://www.tlplanet.com/forums/showthre ... ost1195324

PSR levert niet rechtstreeks naar Europa, dus nu hebben jullie wel een mogelijkheid om eraan te geraken (via Suprachrgd82). Verkoopspraatje van PSR of niet, maar TL chain adjustment optie gaat ook daar stoppen. Dus, wie het overweegt, moet nu actie ondernemen... ;)
Prijs (zonder verzending) is 185 dollar. Supplementaire hangers zijn ook beschikbaar voor 59 USD extra. Bij >10 gegadigden zakt prijs nog wat...

FYI ;)

loebassie
Contacteer:

Re: Groupbuy chain adjusters PSR op TLPlanet

Berichtdoor loebassie » 24 jun 2014, 09:04

Best 'n hoop centjes voor een setje spanners.. Als ik me bedenk dat letterlijk een boutje en moertje de zelfde functie vervullen.
TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior

Flip
Contacteer:

Berichtdoor Flip » 24 jun 2014, 09:21

Wel serieus heel heel dik, en te duur helaas :-(

Hellbender

Berichtdoor Hellbender » 24 jun 2014, 09:25

Idd, maar zoals gezegd... FYI 8)

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 24 jun 2014, 20:51

Als dat uit china komt vind ik het erg veel geld. Vraag ik me ook af of ze stuk gaan, zoals dat bij Gilles wel eens gebeurde.. en hoe de kleur is als ze een paar dagen in de stond zijn geweest?
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Riczun
Contacteer:

Berichtdoor Riczun » 24 jun 2014, 21:02

Het is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de TL er niet van opknappen. Maakt het heel opzichtig. ;)

Hellbender

Berichtdoor Hellbender » 24 jun 2014, 21:30

Met die extra hangers ja, zonder vind ik dat het achterzijde wat verfrist. Maar goed, we zullen zien. Brainless heeft het er ook opgezet. Als iemand met >100.000 miles op zijn TL er nog opgooit, zal het wel meer nut hebben dan louter bling. Da's ook de reden waarom het hoofdzakelijk bij mij op komt, met name makkelijkere ketting afstelling bij wisselen wielen. Mijn schroeven en stelblokken hebben er beter uitgezien, laat staan dat ik er na 14 jaar nog mee moet zitten klooien om uit te lijnen.

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 24 jun 2014, 23:41

Loki schreef:Als dat uit china komt vind ik het erg veel geld. Vraag ik me ook af of ze stuk gaan, zoals dat bij Gilles wel eens gebeurde.. en hoe de kleur is als ze een paar dagen in de stond zijn geweest?

Tijd zal het leren...

China gaat de prijs ook omhoog.. maar wees gerust veelal krijg je de oude vertrouwde kwaliteit. :doubt:

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 26 jun 2014, 18:41

Ja ik bedoel maar.. bij Gilles zijn er wel eens stuk gegaan. Dat is vast uitzondering.. maar wel een gerenomeerd merk. Blijft allemaal vast ook langer leverbaar als er iets vervangen moet worden.

Dat het kettingstellen makkelijker kan, ja dat is waar. Maar dan moet het wel een spelingsvrij gebeuren zijn en er moeten kloppende merktekens op staan. Dus als alles klopt aan dat spul dan hoor ik het wel, ben benieuwd!
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Terug naar “TL Algemeen”