wat voor auto rij jij naast je motor???

Voor alle kleine dingetjes ;-)
Jobio

Re: wat voor auto rij jij naast je motor???

Berichtdoor Jobio » 08 mei 2015, 07:25

Turbo_Henky schreef:
Jobio schreef:Nu op dubbele software mapping (lpg 150pk, RON98 285pk). Straks ga ik naar 1 mapping voor zowel lpg en benzine en ga dan safe op 250pk maar diezelfde Nm's.

Huh, 2 mappings? Hoe werkt dat dan? En wat moet er dan gedaan worden om die 250PK op LPG te halen? Moet dan de computer van de LPG installatie getuned worden ofzo?

Rij je zelf Saab? ;) Ik ga rijden op 5 lpg injectoren om zo het vermogen te kunnen halen. 2 mappings is mogelijk door een eco stand die verstopt zit in de software. Als je die als hoofdmap laat functioneren kan je dmv activeren sportknop de 2e map in laten komen. Mocht je meer willen weten doe dan ff een PB ;)

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 08 mei 2015, 08:19

Interessant!
Een collega van me had vroeger een Volvo 850 R waarbij hij in de auto een draaiknop had zitten om het vermogen traploos in te stellen van 200 tot 450 pk! Uiteraard niet op gas en hij had ''stand-alone'' software daarvoor.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Jobio

Berichtdoor Jobio » 08 mei 2015, 09:38

pedrodetski schreef:Interessant!
Een collega van me had vroeger een Volvo 850 R waarbij hij in de auto een draaiknop had zitten om het vermogen traploos in te stellen van 200 tot 450 pk! Uiteraard niet op gas en hij had ''stand-alone'' software daarvoor.

Dat is een nog mooiere oplossing! Al moet ik zeggen dat een draaiknop toch altijd volle pijp open zou staan bij mij ;)

Terug naar “TL Algemeen”