wat voor auto rij jij naast je motor???

Voor alle kleine dingetjes ;-)
kamiel
Contacteer:

wat voor auto rij jij naast je motor???

Berichtdoor kamiel » 14 dec 2006, 01:05

misschien wel leuk en ook een beetje gepikt van motor-forum.nl
welke auto rij jij naast je TL??

Zelf het ik een Peugeot 206 GTI uit 99. ook een beetje onder handen genomen net als mijn tlr
K&N filter, middenpijpvervanger en gechipt, goed voor 149pk.

Autorijden is voor mij ook als een hobby, heb met deze auto al erg veel lol gehad, vooral afgelopen zomer ben ik samen met mijn vriendin op doorreis geweest in de alpen, ik vond het prachtig al die colletjes, mijn vriendin niet, die werd bij elke bocht maar bleker :D :D :D

Afbeelding
No more TLR for me............... mis you.

Red Devil
Contacteer:

Berichtdoor Red Devil » 14 dec 2006, 12:14

Ik rij als auto een Saab 9-3 2.0 t. Rijdt super!!

nikkootje
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 14 dec 2006, 12:58

als enthousiast peugeot medewerker kan ik niet veel anders. 8) ........206, geen snelle, maar wel alle luxe.
plezier in het leven begint bij een TL... verdriet soms ook!

kamiel
Contacteer:

Berichtdoor kamiel » 14 dec 2006, 13:01

nikkootje schreef:als enthousiast peugeot medewerker kan ik niet veel anders. 8) ........206, geen snelle, maar wel alle luxe.

hee, nog een peugeot rijder, dat is goed!!

wat doe jij precies als peugeot medewerker?

nikkootje
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 14 dec 2006, 13:27

kamiel schreef:
nikkootje schreef:als enthousiast peugeot medewerker kan ik niet veel anders. 8) ........206, geen snelle, maar wel alle luxe.

reparatie, en dan met name de interessante gevallen, dus de electronica storingen....... :lol:

kamiel
Contacteer:

Berichtdoor kamiel » 14 dec 2006, 13:41

interssant, dus als ik vragen heb over mijn 206je kan ik ook bij jou terecht?? ;) ;) ;)
moet wel zeggen dat ik erg weinig problemen heb gehad met mijn autotje, tot nu toe. :D

nikkootje
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 14 dec 2006, 14:04

kamiel schreef:interssant, dus als ik vragen heb over mijn 206je kan ik ook bij jou terecht?? ;) ;) ;)
moet wel zeggen dat ik erg weinig problemen heb gehad met mijn autotje, tot nu toe. :D

als het niet te moeilijk gaat worden........... #-o :-$ :?

Supertwin

Berichtdoor Supertwin » 14 dec 2006, 16:00

Ik rij een Alfa 156 1.9 jtd.
Top kar en stuurt prima.
TL1000 rules

V-TWim

Berichtdoor V-TWim » 14 dec 2006, 16:05

Als goede vader en familieman (de ikeahond moet ook mee natuurlijk) een Ford Mondeo Station van '97. Wel G3 dus lekker goedkoop....
Tja eh, een RF900R. Mag dat ook? :D

Monster900
Contacteer:

Berichtdoor Monster900 » 14 dec 2006, 18:09

Ford Scorpio 2.5 TDi van '97 Station Lichte vracht (in 't Ollands: met grijs kenteken) Dient enkel om in de sneeuw te gaan werken, de aanhanger naar 't circuit te sleuren of om eens een autootje op de "ambulance" te trekken...

KLIK

Afbeelding
Afbeelding

nikkootje
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 14 dec 2006, 18:13

V-TWim schreef: (de ikeahond moet ook mee natuurlijk)

Neem je toch gewoon een peugeot-leeuw :idea:

v-twin boy
Contacteer:

Berichtdoor v-twin boy » 14 dec 2006, 18:17

nikkootje schreef:
kamiel schreef:

reparatie, en dan met name de interessante gevallen, dus de electronica storingen....... :lol:

jeetje dat had ik moeten weten, ik rij zelf een honda civic(lees landauto) en mijn vriendin, en dat is dus onze goede auto, een peugeot 306 2.0 xs hdi, prima auto, alleen de eerste 4 maanden na de aanschaf veel problemen gehad, 2 x stond ze stil naast de snelweg, dan knapte er een zekering, en dan hield de auto er op een gegeven moment mee op, zelfde zekering waar ook het klokje in de auto op zit, dus als die het niet deed, dan wisten we alweer genoeg, zekering van de elektrische ramen ging kapot, was een draadje los in de deur, achterruitenwisser had een eigen leven, ging aan wanneer hij wou en hield soms niet meer op, is ook van alles aan vervangen, maar doet het nog steeds niet naar behoren, we kunnen hem nu wel zelf bedienen :lol: maar hij gaat nooit terug op zijn begin stand.. alles is opgelost door de garantie, zelfs de cdspeler in de radio die het niet meer deed, kregen we een nieuwe radio voor, dus daar was niks aan op te merken, en tot op heden we hebben hem nou ongeveer 7 maanden gaat het goed...

Afbeelding
lekker knallen op de TL1000S, en af en toe sleutelen, hoort erbij., mooi werk!!!

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 14 dec 2006, 18:34

Supertwin schreef:Ik rij een Alfa 156 1.9 jtd.
Top kar en stuurt prima.

=P~

Plaatjes zijn welkom! De 156 ben ik nu al 10 jaar fan van en het is gewoon een geweldig mooie bak. Er is niets aan die auto wat niet klopt! ik vind hem zelfs zo mooi dat ik een GTA uitvoering qua uiterlijk niet mooier vind!

Pas gereden in een 1.8, rijd echt soepel! Volgend jaar koop ik er waarschijnlijk zelf ook eentje.. 1,8 of 2 liter 8) 147 is ook mooi maar trager?!

Wat betreft Peugeot.. ik hoor daar vaak slechte verhalen over.. met name over de electronica.. is dat waar? Ik bedoel.. bovenstaande komt regelmatig voor??
The coolest car alarm tester by far - TL1000

kamiel
Contacteer:

Berichtdoor kamiel » 14 dec 2006, 19:22

ik heb nog helemaal geen electrische problemen gehad met mijn leeuw, heb hem nu ruim een jaar en ik ben dik 30000km verder, zonder problemen, vind het echt een top wagentje.
heb heeeeel lang zitten tobben of ik hem zou inruilen voor een Audi TT, maar dit plan is nu definitief van de baan.
ik vind het wel goed zo en er zijn maar weinig wagentjes van deze prijskatagorie die zo pittig zijn en een bijpassende wegligging, meestal is het "het een of het ander" kijk maar naar al die golfjes, pk's genoeg maar de eerste de beste bocht liggen ze op hun dak :D :D :D

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 14 dec 2006, 19:39

Tja.. VW's zijn ook naar mijn smaak 'te comfortabel' afgeveerd. En ook gewoon veel te zwaar. Je 206 weegt zo te zien ook maar ruim 1000kg!

Maargoed, er zijn nog genoeg andere wagens die ook wel vlot zijn en goed sturen hoor! Maat van me heeft een nieuwe punto met novitec velgen en verlaging (vrij bescheiden dus) en dat stuurt ook errug lekker! En ja, Alfa's he.. 8)

Nu mag ik die van mn buurman eigenlijk niet vergelijken met wat anders (Eibach/Koni geel, powerflex bussen, omp veerpootbrug, 16") maar man man man, dat ligt pas echt als een blok op de weg. En écht super direct gevoel!
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Terug naar “TL Algemeen”