Arnout & Mireille's Rollercoaster

Voor alle kleine dingetjes ;-)
ArnouTLS-TLR
Contacteer:

Re: Arnout & Mireille's Rollercoaster

Berichtdoor ArnouTLS-TLR » 28 mei 2014, 22:30

We ervaren ze als ondersteunend en positief.
Een reactie geven kan lastig zijn, zeker als mensen me niet kennen,
maar ze doen het toch maar, hoe fantastisch is dat!

Hoop alleen dat iedereen het nog fijn vind dat ik updates plaats.
Want als ik te open word moeten jullie dat ook zeggen.
Ducati 848 Pearl White Demon
TL1000R Black - TLzone.net - TL Of The Month - June 2008 - October 2009 - November 2010 - TLP's Bitchin Bike April 2011
SV650S K6 Red - TheLady's Ride
EVIL TWINS

http://www.bikepics.com/members/arnoutlr/10tlr/Afbeelding

Stefan

Berichtdoor Stefan » 28 mei 2014, 22:40

Persoonlijk vind ik het altijd zwaar om de ellende van een bekende te zien/lezen/horen...
(Maar ik schijn dan ook weer een emotioneel/gevoelig persoon te zijn....)
Maar toch vind ik het erg fijn om de updates te zien. :)

En....daarmee geef je ons weer de gelegenheid om te zeggen (en te showen op de bikes...) NO SURRENDER!

Digitus

Berichtdoor Digitus » 29 mei 2014, 00:27

ArnouTLS-TLR schreef:We ervaren ze als ondersteunend en positief.

Jouw ziekte is een moeilijk onderwerp om over te praten en iedereen gaat daar anders mee om. Ik vind jouw openheid plezierig en volg je updates altijd. Ook bij ons thuis is dit topic best wel vaak een gespreksonderwerp en mijn vrouw vraagt ook regelmatig "heb je al weer wat van Arnout gehoord"

Wij wensen je vanuit Friesland alle kracht en sterkte toe voor de komende tijd, er wordt met jou meegeleefd, misschien wel meer dan je zou denken.

Ik hoop dat er binnenkort ook weer een no surrender ritje gedaan wordt in omgeving Heemskerk? Of misschien een meet bij jouw in de buurt? Misschien een afscheidsritje voor de 848 of een inwijdingsritje voor de streetfighter?
Lente ?

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 29 mei 2014, 00:45

ArnouTLS-TLR schreef:We ervaren ze als ondersteunend en positief.

Iedereen kent wel iemand met een variant op deze ziekte. Dat maakt het snel persoonlijk.
Bewonder de kracht die hebt om het op een forum te posten, en de strijd aan te blijven gaan. Ondanks geen keuze, vele die het anders gedaan hebben.

Diep respect voor je houding en instelling.

ArnouTLS-TLR
Contacteer:

Berichtdoor ArnouTLS-TLR » 29 mei 2014, 00:52

Owkee dan kan ik gewoon mn grote scheur opzetten en alles eruit bleheren haha.
Afscheids fotoshoot gaat er met de witte duvel dit weekend wel ff plaatsvinden.
Woensdag start ok alweer de nieuwe kuren.
Dus zal wel een SFS inweidings rit worden dan.
TL1000R Black - TLzone.net - TL Of The Month - June 2008 - October 2009 - November 2010 - TLP's Bitchin Bike April 2011
EVIL TWINS

Hellbender

Berichtdoor Hellbender » 29 mei 2014, 08:19

We kunnen idd niet meer doen dan aan je denken en je (vaak als onbekenden) op deze manier proberen (morele) support te geven.

Ik wens je in ieder geval toe dat je dit jaar eindelijk van die krengen definitief en voorgoed verlost raakt.

Het blijft een keiharde strijd van jou en tevens heel zwaar voor je vrouw/naasten. Hou je sterk...

Miez

Berichtdoor Miez » 10 jun 2014, 23:20

Heel veel sterkte Arnout, woorden schieten tekort. Stay strong!

Alles gute!

Miez

f2ride2001

Berichtdoor f2ride2001 » 12 jun 2014, 20:19

ArnouTLS-TLR schreef:Owkee dan kan ik gewoon mn grote scheur opzetten en alles eruit bleheren haha.
Afscheids fotoshoot gaat er met de witte duvel dit weekend wel ff plaatsvinden.
Woensdag start ok alweer de nieuwe kuren.
Dus zal wel een SFS inweidings rit worden dan.

Inderdaad, gewoon lekker alles eruit gooien. Het lucht jouw op (een uitlaatklep anders dan je vrouw is ook wel eens erg prettig) en wij (ik) vinden het goed om te lezen. We leven allemaal met je mee!

Marc
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

Jobio

Berichtdoor Jobio » 18 jul 2014, 09:27

Man man wat een verhaal! Ik heb je topic eens helemaal gelezen..... Hoe sterk moeten jij en je vrouw zijn....? Die strijd elke keer opnieuw! Diep respect voor en heel veel bewondering dat je er zo in kan staan in zo een situatie! Sterkte voor jullie beide!

ArnouTLS-TLR
Contacteer:

Berichtdoor ArnouTLS-TLR » 29 okt 2014, 21:48

Hello All!
Het is alweer even geleden dat ik hier een update gedaan heb, sterker nog dat ik uberhaupt op het forum heb gezeten eigenlijk.
Zie allerlei nieuwe topics projecten etc, leuk hoor, maakt me wel de TL weer errug missen.

Qua stijd heb ik echter niet still gezeten helaas.
Ik zal proberen kort te blijven ondanks dat er veel gebeurd is.

Half Aug was mn laatste CT scan, die liet eindelijk een lichter verbetering zien.
Maar dat had ook zn prijs, 2meter ellende was nog maar 60kg en zat er fysiek en mentaal flink doorheen.
Met deze verbetering heb ik een pauze momentje aangevraagd, want ik kon niet meer.
Helaas al in de eerste week van de pauze kwam de pijn in mn rug en heup en regio weer terug en werd met de dag erger.
Dus ik had nog steeds geen vrij, geen moment om op te laden etc.
De weken erna veel morfine, pijnpoli, tests etc, niets hielp.

Ondertussen (begin Sept) zou ik weer aan de nieuwe kuur oeten starten maar ik was nog steeds fysiek en mentaal slecht.
Na veel pushe bij het medisch team om een MRI kreeg ik die eindelijk, ik vroeg daar al meer dan een jaar om.
Echter ik kan niet langer dan 3min liggen en de MRI duurde 2 uur, dus onder volle narcose ondergaan.
Na een 3 dagen in spanning (inmiddels eind Sept) was daar het nieuws waar Mireille en ik beide niet op hadden gehoopt, de ziekte is over gegaan in de botten. In een wervel, schaambeen en in de heup.
Mijn eerste reactie was boosheid, boos dat het artsen team niet eerder mn wens voor een MRI had ingewilligd, nu was het te laat.

Gelukkig kon ik nog bestraald worden en dat is inmiddels ook gebeurd (half Okt), vorige x werd er steeds een dosering verdeeld over een x aantal dagen, tegenwoordig is het mogelijk een bepaalde dosering in 1x te krijgen, dat was nu ook het geval.
Alleen kreeg ik direkt na de bestraling een bestralingsziekte (extreme misselijkheid) en heeft dat me ook weer een aantal dagen flink van mn stuk gebracht.

En dan zijn we nu eigenlijk bij gisteren beland, een gesprek met mn oncoloog over hoe nu verder.
Want de kanker had een ernstige wending genomen, snellere groei en aggressievere groei en diverse chemo's die hun werking aan het verliezen waren. Naast de nieuwe bot tumoren voelde ik ook bij mn littekens op mn buik wat bulten, dus ik 2 maand tijd flink wat tumoren erbij terwijl de jaren ervoor het steeds maar dezelfde 5 waren.
De professor wil deze week nog een nieuwe CTscan maken om de huidige stand van zaken in kaart te brengen.
Hij acht de kans 99,9% dat de bultjes op de buik ook tumoren zijn. Hij wil de uitslag van de CT afwachten om te zien wat de vervolg opties zijn.

Dat zijn er eigenlijk maar 2, chemo of geen chemo (uitbehandeld).
Als de CT laat zien dat wat we nu weten qua aantal, ook de scan laat zien, zouden we nog kunnen chemo kuren, maar dit zal alleen maar een rem wezen, waarschijnlijk niet krimp en zeker geen verwijdering van de tumoren.
Als de CT een slechter beeld laat zien dan dat we nu weten dan is het eigenlijk de vraag of de impact van de chemo's nog opweegd tegen de weerstand die de kuren de tumoren kunnen bieden. Dan is het eigenlijk zo dat ik uitbehandeld ben.

Mireile en ik (en vele anderen) hopen natuurlijk dat ik nog kan blijven kuren, dit horen we volgende week dinsdag,
het is dan zaak dat ik mn fysieke gesteldheid nog beter in de gaten hou, asap weer terug op gewicht komen (gem. heeft een kuur -10KG als gevolg) en juiste voeding voor kracht. Mn conditie is dan bepalend voor hoeveel kuren ik nog kan opbrengen.

De angst zit er goed in en een huilbuitje is vrij regelmatig aanwezig.
Maar de angst brengt ook boosheid en strijdlust, iets wat ik nog steeds een beetje kwijt was.
De No Surrender had zn waarde wat verloren voor mij, maar door de angst is dat nu wel weer aardig terug gelukkig
Die strijdlust heb ik ook wel weer nodig om de kuren weer te kunnen weerstaan.

Hmmm volgens mij ben ik toch weer wat langdradiger geweest dan dat ik aan het begin had gezegd, whooops.
Ik post hier niet heel vaak updates, dat doe ik eigenlijk wel op mn facebook pagina. Mocht je wat meer willen weten via FB; Arnout Uchtmann.

Ik zal proberen het nieuws wat we volgende week krijgen asap te updaten ook hier.

Tot dus ver
EVIL TWINS

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 29 okt 2014, 22:27

Dude, ik kan niet anders zeggen dan dat ik zo enorm veel RESPECT heb voor jou en M!!!!!!!!

Je weet hoe ik over jouw/jullie situatie denk en dus ook dat ik er eigenlijk alleen maar stil van wordt................
Als er momenten zijn dat je afleiding, hulp, iemand om tegenaan te lullen of wat dan ook nodig hebt dan weet je me te vinden bro!
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

loebassie
Contacteer:

Berichtdoor loebassie » 30 okt 2014, 08:46

gast..de bewondering die ik al had voor jouw/jullie vechtlust en doorzettingsvermogen, is nu werkelijk echt buiten alle proporties !

Ik snap best, dat jullie daar natuurlijk helemaal geen reet mee kunnen, maar t'is wel een eye-opener om te zien dat onze/mijn 'problemen' werkelijk he-le-maal nix voorstellen, in tegenstelling met wat sommige moeten doormaken. maar door het respect wat ik voor jullie heb, maakt dat het wel makkelijker om tegen mezelf te zeggen: Man up and stop complaining about your problems in your life, somebody is actually fighting for theirs

Als ik wat voor je kan betekenen, hoe onbeduidend ook, kan je me altijd contacten.

succes jullie, we denken aan je.

frans, claudia en de kids.
TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior

nikkootje
Contacteer:

Berichtdoor nikkootje » 30 okt 2014, 18:42

Och och Arnout, wat een ellende :(
Ontzettend knap dat je/jullie er elke keer weer op zo'n positieve manier voor gaan! Heel veel sterkte.
plezier in het leven begint bij een TL... verdriet soms ook!

f2ride2001

Berichtdoor f2ride2001 » 31 okt 2014, 17:25

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties en Wens jouw en Mireille veel sterkte toe de komende tijd! =D>

Marc
Zwarte TL1000S > einde oefening.........
Rode TL1000S > nieuwe oefening :-)
Yoshimura RS3
Afbeelding
http://www.svcontact.com

Riczun
Contacteer:

Berichtdoor Riczun » 31 okt 2014, 19:41

Ik heb er geen woorden voor, wat een bak ellende moeten jullie doorstaan!

Hoop zo enorm voor je dat je de kracht mag vinden om nog door te strijden!
Ik wens jouw/jullie heel veel sterkte!!!

Terug naar “TL Algemeen”