TK tl1000s met motorschade 1000 euro

Alles wat je zoekt of wilt aanbieden van je TL
marcani

TK tl1000s met motorschade 1000 euro

Berichtdoor marcani » 17 mei 2017, 20:15

Te koop mijn mooie tl1000s uit 2002. 21000 km maar helaas is het blok defect. Dit weekend geploft in de Eifel. Kan natuurlijk gerepareerd maar ik heb er geen zin meer in. Voorste cilinder doet niet meer mee door afgebroken klepschotel. Motor is verder erg netjes. Zit xenon in, een ander ruitje op, bos dempers en six pots tokico met stalen remleidingen. Verder origineel. originele ruit en dempers zijn er bij. Richtprijs 1000 euro of doe een bod.

greetzzz marcani

Afbeelding
Laatst gewijzigd door marcani op 16 jul 2017, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetzzz Marcani

Dvis

Re: TK tl1000s met motorschade 1250 euro

Berichtdoor Dvis » 18 mei 2017, 10:24

Volgens mij kan je het beste in onderdelen verkopen. Voor die prijs heb je helaas een rijdend exemplaar.. wil best een bod doen, maar ben bang dat ik je dan beledig.
Grtsz Dvis :D

Rinidpp
Contacteer:

Berichtdoor Rinidpp » 18 mei 2017, 11:11

Eigenlijk wel belangstelling, kan je gezien het motorprobleem niet veel bieden, zal haar dan als reservemotor naast mijn meisie neer zetten. Kosten voor de reparatie zijn niet gering. Moet haar dan ook nog ophalen. Zal je een PB sturen!

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Dvis

Berichtdoor Dvis » 18 mei 2017, 11:41

Rinidpp schreef:Eigenlijk wel belangstelling, kan je gezien het motorprobleem niet veel bieden, zal haar dan als reservemotor naast mijn meisie neer zetten. Kosten voor de reparatie zijn niet gering. Moet haar dan ook nog ophalen. Zal je een PB sturen!

Rini

Hier hetzelfde, kan je gelijk langs leeuwarden voor een bakje

loebassie
Contacteer:

Berichtdoor loebassie » 18 mei 2017, 14:22

Rinidpp schreef:Eigenlijk wel belangstelling, kan je gezien het motorprobleem niet veel bieden, zal haar dan als reservemotor naast mijn meisie neer zetten. Kosten voor de reparatie zijn niet gering. Moet haar dan ook nog ophalen. Zal je een PB sturen!

Rini

Belgische importfiets met blokschade - voor mij - aan de andere kant van het land; Tis dat ik de ruimte niet heb, anders was ik wel begonnen met 'beledigen' :-# :lol:
TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 18 mei 2017, 14:42

Als je wilt blijven rijden zou je ook eens Peter kunnen vragen of je geen deal kan maken met die blauwe.

Wellicht krijg je dan wat meer voor je S terug.

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 18 mei 2017, 17:43

Thanks Twins!
Ik heb inderdaad nog een hele knappe blauwe TLS staan met gereviseerd motorblok.
Als je daar interesse in hebt kunnen we kijken of we een deal kunnen maken. ;)
Stuur me maar een berichtje als je daar oor naar hebt.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

marcani

Berichtdoor marcani » 18 mei 2017, 18:38

Bedankt voor jullie reacties. Ben niet zo snel beledigd hoor! :oops: Ik was vooral dit weekend erg teleurgesteld toen ik in Duitsland langs de kant stond. Ik snap natuurlijk ook wel dat hij geen fortuin meer waard is, alleen heb ik besloten dat ik hem zo verkoop als ik een voor mij acceptabel bod krijg. Dus bied gerust. Ik bekijk ondertussen nog wat andere mogelijkheden. Die blauwe is idd erg mooi maar voor mij geen optie. Repareren zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn of een ander blok er onder. Brainstorm gerust mee.
Greetzzz Marcani

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 18 mei 2017, 18:53

Als de metaal delen door je blok heen gaan is het eigenlijk waardeloos geworden. Omdat je niet weet wat er nog kapot is gegaan door evt metaal delen. Als je het open maken dan ben je de klos voor alle pakkingen seals etc en wijs man zou de oliepomp vervangen. Dan komen de reeds gesneuvelde delen er nog bij. Dan is het best een kostenpost.

Je kan ook blok spoelen en enkel de voorste cilinder vervangen en er beste van hopen. Zou ik nooit doen maar dat is persoonlijk en er zullen genoeg zijn die dat zonder te verkleuren doen.

Vervangings blok eronder is ook beetje wat koop je dan. en kost toch ook snel een 700 euro. En verstandig is dan die iig ook onderhoud te geven. olie filter kleppen en buckets ed.

Vandaar mijn opmerking praat es met Peter die heeft veel op de plank liggen dus kan de motor miss nog redden en blijft het een motor met waarde ipv een donor/sloper.

Zoals de motor er nu bijstaat is denk ik frans z'n standaard openingsbod zo een beetje al het geld in de wereld ervoor.

loebassie
Contacteer:

Berichtdoor loebassie » 18 mei 2017, 19:59

TLRTwins schreef:
*knip*

Zoals de motor er nu bijstaat is denk ik frans z'n standaard openingsbod zo een beetje al het geld in de wereld ervoor.

weet niet of ik mezelf nu moet zien als een goudzoeker of realist.. :-k
TL1000S gehad.. nu alweer op #4
self-claimed modern day tls savior

TLRTwins

Berichtdoor TLRTwins » 18 mei 2017, 20:56

loebassie schreef:
TLRTwins schreef:
*knip*

weet niet of ik mezelf nu moet zien als een goudzoeker of realist.. :-k

Iemand die z'n eigen belang (portemonnee) niet uit oog verliest is niet perse een goudzoeker. De prijs is vooral afhankelijk welke kant je op wilt. Ga je slopen dan moet je ook veel geduld hebben en wat geluk. Wordt het een donor dan is de waarde moeilijk te bepalen. En wordt het een sta in de weg op een gegeven moment.

Ga je repareren maar heb je veel onderdelen liggen dat kan je iets meer geven dan de gene die alles nog bij elkaar moet sprokkelen.

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 18 mei 2017, 21:35

Feit is nou eenmaal dat als die blokken stuk lopen ze eigenlijk ''economisch worden afgeschreven''.
Er was laatst toch iemand hier die had een prijs gekregen van een motorzaak voor blokrevisie a 1900 euro...... Dat doet maar een handje vol liefhebbers denk ik.
Aan de andere kant snap ik het wel, als ik zelf een blok reviseer dan ben ik ook al snel 900 - 1000 euro kwijt en dan moet er niet teveel stuk zijn... Dus dan begrijp ik het wel van een dealer dat ze zoveel vragen. Gaat immers ook veel tijd in zitten.
Ik denk dat een fiets met een kapot blok tussen de 300 en 700 euro waard is, beetje afhankelijk van de staat van de rest van de fiets.
In onderdelen zal de fiets wel iets meer opleveren maar daar moet je dan wel de tijd en de middelen voor hebben.
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Loki
Contacteer:

Berichtdoor Loki » 19 mei 2017, 02:17

Als je er niet mee omhoog zit eerst inventariseren. Carterdeksel rechts er af en kijken wat je kunt zien. Olie eruit door een filter oid.
The coolest car alarm tester by far - TL1000

Dvis

Berichtdoor Dvis » 19 mei 2017, 12:54

marcani schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ben niet zo snel beledigd hoor! :oops: Ik was vooral dit weekend erg teleurgesteld toen ik in Duitsland langs de kant stond. Ik snap natuurlijk ook wel dat hij geen fortuin meer waard is, alleen heb ik besloten dat ik hem zo verkoop als ik een voor mij acceptabel bod krijg. Dus bied gerust. Ik bekijk ondertussen nog wat andere mogelijkheden. Die blauwe is idd erg mooi maar voor mij geen optie. Repareren zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn of een ander blok er onder. Brainstorm gerust mee.

Bijmij zal ie dan voor onderdelen weg gaan. Of ik moet tegen een blok aanlopen..

pedrodetski
Moderator

Berichtdoor pedrodetski » 19 mei 2017, 14:41

Dvis schreef:
marcani schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ben niet zo snel beledigd hoor! :oops: Ik was vooral dit weekend erg teleurgesteld toen ik in Duitsland langs de kant stond. Ik snap natuurlijk ook wel dat hij geen fortuin meer waard is, alleen heb ik besloten dat ik hem zo verkoop als ik een voor mij acceptabel bod krijg. Dus bied gerust. Ik bekijk ondertussen nog wat andere mogelijkheden. Die blauwe is idd erg mooi maar voor mij geen optie. Repareren zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn of een ander blok er onder. Brainstorm gerust mee.

Bijmij zal ie dan voor onderdelen weg gaan. Of ik moet tegen een blok aanlopen..

En die kan ik je evt wel aanleveren... ;)

Pedro's Speedshop

Terug naar “Vraag & Aanbod”