[T.K.] Zwarte TLS bj '00 rp:1650

Alles wat je zoekt of wilt aanbieden van je TL
Koenraad

[T.K.] Zwarte TLS bj '00 rp:1650

Berichtdoor Koenraad » 19 apr 2017, 16:32

Hallo allemaal,

Hierbij bied ik mijn zwarte tl1000s aan. De motor is afgelopen weeekend getoond op een paasshow in Leeuwarden.
Hij is zwart gewrapt, heeft nieuwe dempertjes (scorpions, uitneembare dempers) gekregen en de keerringen zijn vervangen voor de show.
Als je dan toch oppoetst voor een show is de binnenkant ook even bekeken en is de olie ververst.
Ook zijn alle schroeven gecontroleerd die bij een TLS nog wel eens willen lostrillen.
Voor de show is ook nog even aandacht besteed aan de ketting en tandwielen, deze zijn extra goed gepoetst.

De tandwielen, ketting en bandjes zijn tegelijk vervangen een 2000km geleden. 250km terug zijn de kleppen gesteld.
Verder heeft de motor kleine knippertjes gekregen zowel voor als achter, een mooi weggewerkte kentekenplaat

Bij de motor zitten een aantal extra's.
Na de ritjes zette ik hem altijd even op de paddock om de ketting te smeren. Deze zit bij de prijs in net zoals een motorhoes.

Tegen een meerprijs is nog de Tomtom riders edition van vorig jaar erbij te kopen.

richtprijs: 1650

Zeker niet de topprijs, dat klopt. Ik heb een andere hobby opgepakt en daarvoor heb ik eigenlijk gewoon snel geld nodig.
Motor is te bezichtigen in Hardenberg of Leeuwarden.

Foto's volgen zometeen, Dvis snapt hoe dat moet ik niet haha.

Dvis

Re: [T.K.] Zwarte TLS bj '00 rp:1650

Berichtdoor Dvis » 19 apr 2017, 17:23

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Grtsz Dvis :D

Terug naar “Vraag & Aanbod”